Iskolánk célkitűzése, hogy tanulóinkat sokrétűen hasznosítható, korszerű tudással vértezzük fel az intézményünkben töltött nyolc év alatt.
A képzés mellett sok érdekes tanórán kívüli tevékenységgel is próbáljuk színesíteni a gyerekek számára a tanulási folyamatot, hogy szórakozva és játszva is új ismeretekhez jussanak. Napjaink kihívásainak megfelelve az első osztályok indításánál három területet ajánlunk a tisztelt szülők figyelmébe: az egészséges életmód és mozgáskultúra kialakítását, az idegen nyelvi, valamint a digitális kompetenciák fejlesztését.
Az 1.a sportosztályunkban hagyományosan a testi – és egészségnevelés lehetőségét kínáljuk a sokrétű mozgásforma és a megfelelő szakemberek biztosításával.
A Bajza utcai épületünkben induló 1.b osztályban az idegen nyelv tanulására való felkészítést célozzuk meg a játékos formában megvalósuló angol nyelvi előkészítés révén.
Az 1.c digitális kultúra osztály pedig napjaink digitális kultúrájának kihívására, a digitális eszközhasználatra való felkészítést segíti már kisiskolás kortól kezdve.
1.a - Sportiskolai osztály
![]() |
Nagy változás előtt áll az óvodás gyermek, ezért nagyon fontosnak tartom a tanulás megszerettetését, az érzelmileg biztonságos környezet megteremtését. Hiszem, hogy gyakran többet ér a szónál egy pillantás, egy mosoly, egy érintés. Tanóráimat igyekszem minél játékosabban tartani, amihez szívesen alkalmazom a digitális világ adta lehetőségeket. A tevékenykedtető, élményt adó tanulás során kiemelten figyelek a gyerekek egyéni képességeire, tanulási tempójára. Sok dicsérettel, pozitív megerősítéssel ösztönzöm őket. Arra törekszem, hogy a tanulókból jó közösséget formáljak, széleskörűen fejlesszem tanulás iránti igényüket és kreativitásukat. Ebben számítok a szülők őszinteségen alapuló, támogató együttműködésére. Szeretettel várom a leendő kis elsősöket! |
Szabados Éva |
![]() |
Kevés ahhoz fogható jelentőségű fordulattal találkozunk életünk során, mint az iskolába lépés. Ebben az időszakban a mozgás fejlődése és a tanulás eredményessége közötti egymást erősítő összefüggés a sportiskolai osztályban óriási lehetőségeket rejt. Ahhoz, hogy úgy a gyermek, mint a család számára mindez emlékezetes és sikeres lépés lehessen, személyes kapcsolatokra, folyamatos megerősítésre és élményközpontú tanításra van szükség. Hiszem, hogy minden gyermek nyitott a tudás, a fejlődés iránt. Tanítóként feladatom az, hogy mindehhez a családdal együttműködve egy szerető, élhető és motiváló közösséget teremtsek. Kiemelt célomnak tekintem, hogy a gyerekek szeressék meg az iskolát és a tanulást, ne feladatként, sokkal inkább egy csodálatos lehetőségként, kalandként éljék meg. |
Izsó Hunor |
1.b - Angol nyelvi osztály
![]() |
Hiszek abban, hogy a gyermekeket nem csak otthon kell szeretettel támogatni a mindennapok feladatainak elvégzésében, egyes élethelyzetek megélésében. Ebben a gondoskodó, terelgető formálásban igyekszem szerepet vállalni az iskolában. A következő tanévben a fő tantárgyam a magyar lesz. A célom most is az, hogy a gyermekek szeressék meg az olvasást, jól tudják azt használni későbbi tanulmányaikhoz, valamint biztos tudást nyújtani, amelyre lehet építeni a felsőbb évfolyamokon. Sokat segít munkámban fejlesztőpedagógusi végzettségem is. Örülök, hogy a barátságos Bajza utcai iskolaegység épületében kezdhetjük el munkánkat tanítópárommal, ahová szeretettel várjuk leendő kis tanítványainkat! |
Sántáné Kis-Kovács Györgyi |
![]() |
Az első találkozás az iskolával mindig meghatározó a kisgyermek számára. Igyekszem minden tanulóban megtalálni a benne rejlő értéket. Törekszem arra, hogy törődéssel, figyelemmel és empátiával forduljak feléjük. Élvezem a velük való közös munkát. Fontosnak tartom, hogy egymást segítő és megbecsülő közösséget formáljunk az osztály tanulóiból. A célom, hogy a gyerekek szeressék az iskolát, a tanulást, váljanak nyitottá a világra, találják meg miben tehetségesek. A szülőkkel igyekszem szoros kapcsolatot tartani, a problémákat közösen megoldani és együtt megélni az örömöket, sikereket. Bízom abban, hogy a rám bízott diákok majd szeretettel gondolnak vissza az együtt töltött időre. |
Felegyiné Oláh Anikó |
1.c - Digitális kultúra osztály
![]() |
A gyermekek óvodából iskolába való átmenete sok évre meghatározó időszak a gyermekek és családok számára is. Ennek a könnyebbé tételében nagy szerepe van a tanítónak. Azon munkálkodom, hogy ezt az időszakot sikerüljön zökkenőmentessé tennem. A tanár-diák kapcsolatban a kölcsönös tiszteleten alapuló érzelmi kötődések kialakítását tartom fontosnak. Mesterpedagógusként vallom, hogy a tanulás eredményessége szinte ugrásszerű növekedést mutat, amikor sikerül a tananyaghoz az apró sikerek révén érzelmeket is kapcsolni. Kiemelt szerepet szánok munkám során a játéknak, a türelemnek, az együttműködésnek és a pozitív megerősítésnek, melyek a sikeres személyiség kialakulásának alapvető feltételei. Sok szeretettel várom az osztályomba a gyermekeket! |
Barna Zoltánné |
![]() |
Tanítóként fontosnak tartom, hogy a gyerekek megszeressék az iskolát, nyitottak legyenek a világra. Célom, hogy érdeklődésüket felkeltve, boldog, nyugodt légkört biztosítsak nekik képességeik megfelelő fejlődéséhez. Odafigyeléssel, türelemmel, sok-sok játékkal törekszem zavartalanná tenni az óvoda-iskola átmenetet. Elfogadó, együttműködő, jó osztályközösséget szeretnék kialakítani, számítva a szülők támogatására. Munkám során a játékosságot és a kreativitást helyezem előtérbe, az informatika adta lehetőségek és a digitális eszközök maximális kihasználásával. Törekszem minden gyerekben megtalálni azt, amiben a legjobb, hogy később boldogan emlékezzen vissza ezekre az évekre. |
Csábiné Kovács Marianna |