Cookie Consent by PrivacyPolicies.com

Heppiskola Gyermekeiért Alapítvány | Adószámunk: 18513301-1-04 | Számlaszámunk: 53200077-11092722

Légy egészséges! Légy tudatos! Légy egészségtudatos! Okospróbák - Pályabemutató

Az okospróbák akadályversenyén a résztvevőknek különböző ügyességi és tájékozódási feladatokat kellett teljesíteniük az iskola tornatermében és folyosóin. A cél az összes állomás felkeresése, a megadott akadályok leküzdése és a pontok megszerzése volt digitális eszköztudásuk felhasználásával.

A verseny a tornateremben kezdődött, ahol az első feladatban a tanulóknak lépcsőzniük kellett, majd a mászófalon kellett az első pontot begyűjteniük. Utána a lépcsőn lefutva, az előkészített kötélen átlendülve zsámolyról zsámolyra a második pontot a bordásfalon találták meg. A következő kihívás a zsámolysoron való páros lábon szökdelés volt. A harmadik pont, a zsámolysor végén, a tornaterem bejáratánál várta őket.

A negyedik állomás a kihelyezett gátakon való átfutás igazi gyorsasági és ügyességi próbatétel volt. A sikeres teljesítés után a versenyzőket a szertár bejáratánál várta a digitálisan megszerezhető pont. Ezt követte a bukfenc-híd-bukfenc pálya teljesítése. A hatodik állomáson  az akadályokat átugorva a palánkvédőn elhelyezett pont megszerzése után jöhetett a labdavezetés. A hetedik és nyolcadik feladat során a gyerekek floorball ütővel vagy pattogtatva vezették végig a labdát a bóják között a pontjutalmakért.

A tornateremből kilépve a verseny az iskola folyosóin folytatódott tájékozódási feladatként. A kilencedik pont az öltöző folyosóján, a tizedik a büféablaknál volt elrejtve. Majd a versenyzőket a 208-as terem ajtaján található kódhoz vezette a térkép. A tizenkettedik pont a kémiaterem tábláján volt elrejtve, amelyet csak a legfigyelmesebbek találtak meg gyorsan.

A verseny utolsó szakaszában az első emeleti 103-as, majd a második emeleti 210-es termet kellett felkeresniük. A legizgalmasabb pillanat az utolsó pont felkutatása volt, amelyet a suliharang alatt lehetett megtalálni. A célba érkezéskor a Google drive-on készített táblázat igazolta a teljesítést.

A verseny nemcsak fizikailag volt kihívásokkal teli, hanem a tanulók digitális kompetenciáira is szükség volt, hiszen a kódokat digitálisan kellett beolvasni és rögzíteni QR-kódok segítségével. A játékos feladatok során a gyerekek kitartásukról, ügyességükről és csapatszellemükről is tanúbizonyságot tettek. A jó hangulat és a közös élmények pedig még emlékezetesebbé tették ezt a különleges versenyt.

 


Galéria:


Képek megtekintéséhez kattintson ide

Az oldalon található PDF állományok megnyitásához ajánlott az Acrobat Reader (PC) | play store 0 | app store 1 | nevű alkalmazás! | Bárminemű észrevétele van weboldalunkon, kérjük írjon nekünk e-mailt.

nagy logo2